Za početak da objasnimo što je SEO optimizacija:
SEO optimizacija je skupina mjera čiji je osnovni zadatak poboljšati položaj web stranice u rezultatima Google pretrage i time privući više posjetitelja na stranicu. Više posjetitelja donosi veći broj potencijalnih klijenata i veću zaradu. SEO = Search Engine Optimization ili optimizacija za Internet tražilice
Da bi potencijalni klijenti bez problema pronašli Vašu web stranicu na Internetu, ona se treba nalaziti među prvim rezultatima pretraživanja za zadane ključne riječi (TOP 5 pozicija) ili barem na prvoj stranici (TOP 10) Google tražilice. Naime, malo tko od korisnika ide dalje od prve stranice u Google tražilici, tako da web stranice koje nisu prikazane među prvim rezultatima pretraživanja imaju puno manju posjećenost.
Što dobivate sa SEO optimizacijom?
Odgovor na ovo pitanje je jednostavan – veći broj potencijalnih klijenata! Veći broj potencijalnih klijenata vodi do većeg broja stvarnih klijenata i u konačnici do veće zarade. Kao rezultat SEO optimizacije za određene ključne riječi, Vaša će se stranica podizati na prve pozicije n Google tražilici i u skladu s time privlačiti više posjetitelja koji su je pronašli na Internetu.
SEO optimizacijom se povećava ciljana publika, pa na stranicu ne dolaze samo slučajni posjetitelji već i oni koji su stvarno zainteresirani za Vaše proizvode i usluge.
Koje su prednosti SEO marketinga
Sama SEO optimizacija je puno jeftinija od tradicionalnih načina oglašavanja, a istovremeno i puno učinkovitija!
Pri tome treba imati na umu:
- Kod tradicionalnog oglašavanja (novine, plakati, radio, televizija i sl.) Vaš proizvod ili usluga se nude kupcima bez obzira na to da li je to kupcu zaista i potrebno – kod Internet oglašavanja upotrebom SEO optimizacije – kupac baš traži određeni proizvod ili uslugu i nalazi – Vas!
- Ulaganje u SEO je dugoročno ulaganje. Početni jednokratni troškovi su nešto veći, ali je zato dugoročno osigurana visoka posjećenost Vaših stranica i time konstantan priljev novi kupaca.