Za početak da objasnimo što je SEO optimizacija:

Da bi potencijalni klijenti bez problema pronašli Vašu web stranicu na Internetu, ona se treba nalaziti među prvim rezultatima pretraživanja za zadane ključne riječi (TOP 5 pozicija) ili barem na prvoj stranici (TOP 10) Google tražilice. Naime, malo tko od korisnika ide dalje od prve stranice u Google tražilici, tako da web stranice koje nisu prikazane među prvim rezultatima pretraživanja imaju puno manju posjećenost.
Što dobivate sa SEO optimizacijom?
Odgovor na ovo pitanje je jednostavan – veći broj potencijalnih klijenata! Veći broj potencijalnih klijenata vodi do većeg broja stvarnih klijenata i u konačnici do veće zarade. Kao rezultat SEO optimizacije za određene ključne riječi, Vaša će se stranica podizati na prve pozicije n Google tražilici i u skladu s time privlačiti više posjetitelja koji su je pronašli na Internetu.
SEO optimizacijom se povećava ciljana publika, pa na stranicu ne dolaze samo slučajni posjetitelji već i oni koji su stvarno zainteresirani za Vaše proizvode i usluge.
Koje su prednosti SEO marketinga
Sama SEO optimizacija je puno jeftinija od tradicionalnih načina oglašavanja, a istovremeno i puno učinkovitija!
Pri tome treba imati na umu:
- Kod tradicionalnog oglašavanja (novine, plakati, radio, televizija i sl.) Vaš proizvod ili usluga se nude kupcima bez obzira na to da li je to kupcu zaista i potrebno – kod Internet oglašavanja upotrebom SEO optimizacije – kupac baš traži određeni proizvod ili uslugu i nalazi – Vas!
- Ulaganje u SEO je dugoročno ulaganje. Početni jednokratni troškovi su nešto veći, ali je zato dugoročno osigurana visoka posjećenost Vaših stranica i time konstantan priljev novi kupaca.

